Ulm, 30.10.2010
Summary
This year main German gliding event was close and because of that I have decided to take a trip to Ulm. I also wanted to meet my German reseller Team IRL and their team member Andrea. She translated flyWithCE Logbook into German. Event was quite interesting and in front of the main hall several gliders were displayed. Maybe the most attractive was HPH 304S with jet engine. The short demo is quite attractive and I was surprised how fast engine could be turned on.
Zaradi sorazmerne bližine sem se odločil letos obiskati dan nemških jadralnih letalcev v Ulmu. Poleg tega sem hotel spoznati tudi mojega zastopnika v Nemčiji – Team IRL z Andrejo, ki je prevedla program flyWithCE Logbook v Nemščino. Dogodek je bil zanimiv in na sejemskem delu je bilo kar nekaj razstavljavcev iz Slovenije.
Pred dvorano je bilo razstavljenih nekaj jadralnih letal. Najatraktivnejši je bil sigurno HPH 304S z reakcijskim motorjem. Presenečen sem bil kako hitro se motor izvleče iz trupa in kako hitro pride do zagona reakcijskega motorja.
Pot tja in nazaj je bila kar dolga. Avstrijci po svoji navadi še vedno prenavljajo ceste. V zadnjih 20 letih se ne spomnim dneva, ko bi čez Avstrijo potoval brez omejitev, ki so posledica dela na cesti. Če tem prištejemo še omejitve zaradi hrupa in počasno vožnjo skozi tunele se pot do Salzburga vleče prav po polžje. Podobne omejitve se potem nadaljujejo vse do Ulma. Mogoče sem prav zaradi tega postavil svojevrstni rekord – z enim tankom dizelskega goriva sem uspel prepeljati 1121 km.
Friday, November 12, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment